Heziketa banatuaren alde:
- Ezberdintasun biologikoak
- Ezberdintasunak garapenean (neskak azkarrago)
- Ezberdintasunak jarreran (konpetizioa, ahalmenen gehiegizko edo gutxienezko estimua)
- Ezberdintasunak sozializazioan
- Ikaskuntzan mutilak nahiago:
o Irakaslearen ahots altua
o Hierarkia
o Arriskuak hartu. Ez dituzte ondorioak ikusten.
o Literatura ez. Akzioa.
o Hobeto egin dezaketela ulertu behar.
o Arau argiei eta zigorrei erantzun.
- Ikaskuntzan neskak nahiago:
o Irakaslearen ahots baxua
o Harreman ona irakaslearekin
o Laguntza eskatu
o Literatura bai. Fikzioa eta pertsonaiak gustoko.
o Auto-estimu txikia, animatu behar ditugu.
o Azalpenei erantzun.
- Hezkidetzaren aurkako argudioak:
o Genero estereotipoak indartzen ditu.
o Ikasgaien hautaketan eragina dauka.
§ Mutilak hizkuntzak eta literatura ez.
§ Neskak matematika eta zientziak ez.
o Diziplina eta emozio arazoak.
o Arreta falta eskolako helburuetan.
Hezkidetzaren alde:
- Heziketa banatuaren hiru mito:
o Emaitza hobeak: zergatik?
§ Ez heziketa banatua izateagatik
§ Ikasleen gaitasun eta jatorri sozialengatik
§ Irakaskuntzaren kalitatea
§ Feedback
§ Etxeko estimuluak
o Ikasteko modu ezberdinak
§ Honen aldeko ebidentzia eza
o “Bere burua aurkitu” ahal dute
§ Horretarako besteekin harremanetan egon behar
- International Baccalaureate-arekin guztiek artea eta zientziak ikasi behar.
- Heziketa banatua atzeratuta geratu
o Gizonak eta emakumeak eskubide ezberdinak zituztenean
- Gaur egun gizonak eta emakumeak espektatiba berdintsuak
o Batera lan egiten ikasi behar
- Hezkuntzaren helburua: ikasleak bizitzarako prestatu
o Hezkidetzak bizitzako egoerak islatzen ditu
No hay comentarios:
Publicar un comentario