domingo, 6 de noviembre de 2011

CO-ED VS SINGLE SEX EDUCATION – WHICH IS BEST?


Heziketa banatuaren alde:
-          Ezberdintasun biologikoak
-          Ezberdintasunak garapenean (neskak azkarrago)
-          Ezberdintasunak jarreran (konpetizioa, ahalmenen gehiegizko edo gutxienezko estimua)
-          Ezberdintasunak sozializazioan
-          Ikaskuntzan mutilak nahiago:
o   Irakaslearen ahots altua
o   Hierarkia
o   Arriskuak hartu. Ez dituzte ondorioak ikusten.
o   Literatura ez. Akzioa.
o   Hobeto egin dezaketela ulertu behar.
o   Arau argiei eta zigorrei erantzun.
-          Ikaskuntzan neskak nahiago:
o   Irakaslearen ahots baxua
o   Harreman ona irakaslearekin
o   Laguntza eskatu
o   Literatura bai. Fikzioa eta pertsonaiak gustoko.
o   Auto-estimu txikia, animatu behar ditugu.
o   Azalpenei erantzun.
-          Hezkidetzaren aurkako argudioak:
o   Genero estereotipoak indartzen ditu.
o   Ikasgaien hautaketan eragina dauka.
§  Mutilak hizkuntzak eta literatura ez.
§  Neskak matematika eta zientziak ez.
o   Diziplina eta emozio arazoak.
o   Arreta falta eskolako helburuetan.
Hezkidetzaren alde:
-          Heziketa banatuaren hiru mito:
o   Emaitza hobeak: zergatik?
§  Ez heziketa banatua izateagatik
§  Ikasleen gaitasun eta jatorri sozialengatik
§  Irakaskuntzaren kalitatea
§  Feedback
§  Etxeko estimuluak
o   Ikasteko modu ezberdinak
§  Honen aldeko ebidentzia eza
o   “Bere burua aurkitu” ahal dute
§  Horretarako besteekin harremanetan egon behar
-          International Baccalaureate-arekin guztiek artea eta zientziak ikasi behar.
-          Heziketa banatua atzeratuta geratu
o   Gizonak eta emakumeak eskubide ezberdinak zituztenean
-          Gaur egun gizonak eta emakumeak espektatiba berdintsuak
o   Batera lan egiten ikasi behar
-          Hezkuntzaren helburua: ikasleak bizitzarako prestatu
o   Hezkidetzak bizitzako egoerak islatzen ditu

No hay comentarios:

Publicar un comentario